close

Be With You 和你在一起    阿肯

eh eh eh eh eh
Ohhhhhh
I know they wanna come and separate us but they can't do us nothing
我知道有人要來猜散我們 但是並辦不到
Your the one I want and I’m a continue lovin
妳是我的夢中情人 我會一直愛妳
Cause your considered wify and I’m considered husband
因為妳會是個好太太 我會是個好先生
And I’m a always be there for you
當妳需要時我會永遠陪著妳
And either way you look at it I ain’t goin no where for my muffin
不管妳怎麼看待我 我都不離不棄 我的小麵包
Cause she gonna hold it down, cant no body tell her nothing
因為她會堅持到底 誰來胡言亂語都沒用
You got the kind of love that always make a better fussin
妳得到的愛 就是那麼讓人非議
And that’s what gets me closer to you
卻讓我靠妳更近
And no one knows
沒有人了解
Why I’m into you
我?什麼那麼愛妳
Cause you'll never know what its like to walk in our shoes
因為你們不懂 我們真正的感受
And no one know, the things we've been through
也沒有人知道 我們曾經歷過的一切
Can never measure up to half of what I put you through
怎麼會懂得 我給妳的愛有多珍貴
That’s why we'll break through
所以我們一定能度過難關
And I don’t care what they say
我才不管別人怎麼說
I’m gonna be with you
就是要和妳在一起
I’m gonna be with you
就是要和妳在一起
I wanna be with you
我要和妳在一起
And I don’t care what they do
我也不管別人怎麼作
I’m gonna be with you
就是要和妳在一起
I’m gonna be with you
就是要和妳在一起
I’m gonna be with you
就是要和妳在一起
Seems like every day that go by things are gettin harder
好像每過一天 日子就更加困難
Want to be the one that give you the whole enchilada
但我還是要讓妳天天吃大餐
Cause I know what my baby like, I lean you on that Prada
因為我知道妳值得 穿上妳的Prada
You ain’t got to match with the shoes
即使鞋子有點不搭
All about knowing you I’m into doing things to keep her longer
只要更進一步認識妳 要我做什麼都可以
Stickin together forever, watch it grow stronger
天天黏在一起 看妳變得更堅強
That’s the way it has to be, everything proper
人生就是這樣 總是有困難
Keepin it always true
讓生活更有真實感
And no one knows
沒有人了解
Why I’m into you
我?什麼那麼愛妳
Cause you'll never know what its like to walk in our shoes
因為你們不懂 我們真正的感受
And no one know, the things we've been through
也沒有人知道 我們曾經歷過的一切
Can never measure up to half of what I put you through
怎麼會懂得 我給妳的愛有多珍貴
That’s why we'll break through
所以我們一定能度過難關
And I don’t care what they say
我才不管別人怎麼說

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()