close

Ordering Fast Food 速食店點餐實用對話-1

Dialogue 1
Cashier: Hi. Welcome to McDonald’s. How can I help you?
Customer: I’d like the number twelve with a coke.
Cashier: Will that be for here or to go?
Customer: For here, please.
Dialogue 2
Cashier: Hi. What can I get for you?
Customer: I’ll take the number one—and 1)supersize it, please.
Cashier: What kind of drink would you like?
Customer: Iced tea, please.

對話一
收銀員:嗨,歡迎光臨麥當勞。我能為您服務嗎?
客人:我要一個十二號餐搭配可樂。
收銀員: 您要內用還是外帶?
客人:內用,謝謝。
對話二
收銀員:嗨,我能為您服務嗎?
客人:我要一份一號餐,還有請幫我加大。
收銀員:您的飲料要哪一種呢?
客人:冰紅茶,謝謝。


1)supersize (v.) 加大,增大

arrow
arrow
    全站熱搜

    夏雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()